SajamTurizma2016

KAD SE SREMCI SLOŽE

Međunarodni sajam turizma u Beogradu održao se od 18. do 21. februara. Posetiocima se predstavilo više od 1.153 izlagača iz 53 zemlje sveta, a zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma bila je Slovenija. Pod sloganom “Gde još niste bili?” u šest izložbenih hala okupile su se najznačajnije turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata i ponudili aranžmane za predstojeću turističku sezonu.

Osam turističkih organizacija sremskih gradova i opština – Stara Pazova, Pećinci, Šid, Ruma, Irig, Inđija, Surčin i Sremska Mitrovica predstavilo se na zajedničkom štadu “Divan je kićeni Srem”. Srem, kao jedinstvena celina, predstavljen je sa posebnom pažnjom kao izuzetna turistička destinacija, koja ima bogate i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanture.
Inače, prošlogodišnji zajednički nastup na Sajmu turizma u Beogradu bio je umnogome efektniji od ranijih pojedinačnih nastupa, tako da su se turistički radnici Srema ove godine potrudili da nastup obogate prigodnim sadržajima koji privlače pažnju posetilaca. Tako su svaki dan održavane prezentacije i radionice na kojima je približena zajednička ponuda koja se promoviše. Ove godine, u odnosu na prošlu godinu, plod saradnje je i zajednički promotivni materijal koji je deljen posetiocima ( turistička mapa Srema, kulturni turizam, manifestacioni, verski, eko i etno turizam Srema). Značajan segment je bila i promocija gastronomske ponude regiona.
Značaj ovogodišnjeg Sajma turizma, pored komercijalnog aspekta, odnosno prodaje turističkih aranžmana i promocije poslovnog imidža izlagača, radilo se na unapređenju biznisa i jačanju poslovne saradnje.