SajamTurizma2016

КАД СЕ СРЕМЦИ СЛОЖЕ

Међународни сајам туризма у Београду одржао се од 18. до 21. фебруара. Посетиоцима се представило више од 1.153 излагача из 53 земље света, а земља партнер овогодишњег Сајма туризма била је Словенија. Под слоганом “Где још нисте били?” у шест изложбених хала окупиле су се најзначајније туристичке организације, агенције, туроператори, хотели, планински центри, бање, језера, градови, регије и земље са свих континената и понудили аранжмане за предстојећу туристичку сезону.

Осам туристичких организација сремских градова и општина – Стара Пазова, Пећинци, Шид, Рума, Ириг, Инђија, Сурчин и Сремска Митровица представило се на заједничком штаду “Диван је кићени Срем”. Срем, као јединствена целина, представљен је са посебном пажњом као изузетна туристичка дестинација, која има богате и разноврсне садржаје за одмор, забаву, здравствени опоравак, спорт, рекреацију и авантуре.
Иначе, прошлогодишњи заједнички наступ на Сајму туризма у Београду био је умногоме ефектнији од ранијих појединачних наступа, тако да су се туристички радници Срема ове године потрудили да наступ обогате пригодним садржајима који привлаче пажњу посетилаца. Тако су сваки дан одржаване презентације и радионице на којима је приближена заједничка понуда која се промовише. Ове године, у односу на прошлу годину, плод сарадње је и заједнички промотивни материјал који је дељен посетиоцима ( туристичка мапа Срема, културни туризам, манифестациони, верски, еко и етно туризам Срема). Значајан сегмент је била и промоција гастрономске понуде региона.
Значај овогодишњег Сајма туризма, поред комерцијалног аспекта, односно продаје туристичких аранжмана и промоције пословног имиџа излагача, радило се на унапређењу бизниса и јачању пословне сарадње.