SajamTurizma2013

Uz poruku “Putovanja u srcu” otvoren je i završen još jedan, 35. po redu, Međunarodni sajam turizma u Beogradu. Najveće turističke organizacije, agencije, asocijacije, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata, posetiocima su toko četiri dana Sajma nudili aranžmane za predstojeću turističku sezonu.

Na ovogodišnjem Sajmu turizma u Beogradu značajno mesto zauzela je Turistička organizacija Grada Sremska Mitrovica, a promocija carskog grada Sirmiuma, Carske palate, ustanova kutlure, manifestacija, fruškogorskih manastira i SRP “Zasavica” i ove godine bila je na zavidnom nivou.

Na štandu Turističke organizacije Grada Sremska Mitrovica, tokom četiri dana Sajma, predstavljeni su i fruškogorski manastiri, a ni ovoga puta nije izostala promocija brojnih mitrovačkih ustanova kulture, među kojima su najznačajniji Muzej Srema i Carska palata.

„U godini obeležavanja značajnog jubileja, kao što je 1700 godina Milanskog edikta, prilika je za Sremsku Mitrovicu da predstavi i pokaže bogatstvo rimskog nasleđa. To je pre svega Sirmium, pa je ove godine akcenat stavljen upravo na kulturni turizam i sve ono što takvu vrstu turističke ponude prati jedna urbana sredina. Sirmium je grad iz koga je car Konstantin stolovao čak 512 dana svoje vladavine i to daje poseban značaj ovom gradu.

U tom svetlu, ove godine se realizuje projekat Zavoda za zaštitu spomenika kulture u Sremskoj Mitrovici koji se tiče konzervacije i prezentacije bogatstva rimskih mozaika i to je možda jedan od najznačajnih aktuelnih kulturnih projekata u Srbiji.
Predstavljen je i SRP Zasavica, fruškogorski manastiri, seoski turizam i gostoprimljivost Sremaca prema svakom turisti, a ove godine brojne manifestacije biće posvećene obeležavanju Milanskog edikta, čime će se Mitrovica pridružiti Nišu i Beogradu.”, rekla je Tatjana Pozić direktor Turističke organizacije.
Sajmu turizma i promociji turističkih vrednosti grada i sela doprinele su i članice Udruženja žena iz Martinaca i Kuzmina, prelepe Rimljanke i Rimljani, legionar mitrovačkog kluba američkog fudbala, a interesovanje za turističke ponude i potencijal grada, iz godine u godinu je sve veće.

Posebna pažnja posetilaca štanda Turističke organizacije Grada Sremska Mitrovica bila je usmerena na reskript Milanskog edikta, ali i na turistički bilten koji sadrži celokupnu turističku ponudu Grada Sremska Mitrovica.
Zemlja partner 35. Međunarodnog sajma turizma bila je Nemačka, koja je među vodećim destinacijama u oblasti kulturnog turizma u Evropi, dok je partner regiona ove godine bila Crna Gora.

Na ovogodišnjem Sajmu turizma u pet hala predstavio se rekordan broj izlagača, preko 1.000 njih iz 46 zemalja sveta. Sajam je obišlo preko 62.000 posetilaca iz svih krajeva Evrope, a preko 10.000 poslovnih posetilaca.